La gran competència

Nosaltres ens vam preguntar si els grans mitjans de comunicació (com la televisió, els diàris..etc) tenien competència amb els influencers actualment.

A continuació vam fer una hipòtesis. Nosaltres creiem que si que tenen competència, ja que avui en dia moltes marques utilitzen els influencers com a mitjà de comunicació.

Vam fer-li aquesta pregunta a la Ibana Miró, directora de màrqueting i  comunicació d’una empresa immobiliària.

Finalment vam treure conclusions de l’entrevista:

El influencer no competeix contra els mitjans de comunicació; el influencer es un ‘mitjà de comunicació. Des de l´aparició dels influencers digitals, s´ha infravalorat el seu paper, ubicant-los per sota dels mitjans tradicionals de difusió d´informació.

La realitat no és aquesta i qui no comprengui la importància del màrqueting d’influència està fora de mercat. Per aquesta raó, qualsevol pla de comunicació que s´ajusti a les necessitats actuals del mercat té que tenir un apartat important centrat en aquest fenomen i més tenint en compte que els espanyols son els que més XXSS utilitzen en tot el mon.

Actualment, segons una enquesta a empreses espanyoles, un 82% d´agències de publicitat i un 74% d´empreses consideren fonamental involucrar als influencers en els seus llançaments de producte.

Les XXSS actualment conviuen amb els mitjans tradicionals i entre els dos tenen que inventar noves formes de publicitat, ja que els mitjans tradicionals, sobretot entre el públic jove, està perdent audiència a favor de les xarxes com youtube. El mitjà digital ha obert un nou món per comunicar-se amb els clients.

medios-contra-redes-sociales.jpg

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

Up ↑